متن استاتیک شماره 54 موجود نیست

 

 

معرفی دفتر امور کنگره ها و سمینارها:

 

همایش‌های علمی بستر مناسبی را برای نشر و ارایه دستاوردهای علمی فراهم می‌سازد و امکان نقد و بررسی این یافته‌ها را در جامعه علمی مهیا می‌گرداند. سیاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر آن است تا هرچه بیشتر بر غنای علمی این گردهمایی‌ها افزوده و اولویت‌های آن با نیازهای دانشگاه و جامعه منطبق باشد. هدف دانشگاه در برنامه‌ریزی‌ها، رشد و ارتقای علمی همایش‌ها و خودگردان نمودن آنها و احتراز از اسراف می‌باشد.

ارائه مقالات توسط اعضاء دانشگاه در محافل علمی خارج از کشور یکی از شاخص های علم سنجی بوده و ضمن به نمایش گذاردن توانمندیهای علمی کشور می تواند از طریق تبادل اطلاعات محققین و گروههای پژوهشی در اقصی نقاط جهان همزمان با افزایش سطح علمی پژوهشگران، به تشکیل ایده های جدید پژوهشی نیز منجر گردد، ترغیب و بالا بردن انگیزه سفر اعضاء از اهداف مدیریت توسعه علم و فناوری سلامت معاونت پژوهشی و فناوری می باشد .

 

 

اهداف دفتر امور کنگره ها و سمینارها:

 

الف: ارائه تسهیلات و ایجاد بسترهایی جهت ارتباطات وسیعتر و بهتر اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه با اساتید و متخصصین حاضر در کنگره های خارج از کشورجهت ارتقاء سطح پژوهش و آموزش در سطوح عالی و افزایش تعداد اینگونه سفرها

ب: برگزاری کنگره های بین المللی جهت ارائه تحقیقات و اطلاعات علمی جدید و ایجاد ارتباطات جدید، سمینارهای بازآموزی (تئوری و عملی) و کارگاه های آموزشی مربوطه، گردهمایی های علمی پیشرفته آموزشی و پژوهشی

 

شرح وظایف دفتر امور کنگره ها و سمینارها

 

الف- انجام امور مربوط به شرکت و ارائه مقاله اعضای محترم هیأت علمی به همایشهای خارج از کشور (اعزام و مراجعت)

ب- انجام امور مرتبط با برگزاری کلیه گردهمایی های دانشگاه از جمله کنگره، سمینار، همایش، سمپوزیوم، وبینار و ... (از مرحله پیشنهاد تا اجرا)

پ- انجام امور مربوط به شرکت و ارائه مقاله اعضاء هیأت علمی پژوهشی در کنگره های داخل کشور  

ت- اخذ مجوز بین المللی جهت گردهمایی های دانشگاه از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع  

ث- صدور روادید جهت سخنرانان و میهمانان خارجی مدعو گردهمایی های دانشگاه

ج- انجام امور مربوط به شرکت و ارائه مقاله دانشجویان و کارکنان به همایشهای داخل و خارج از کشور

چ-انجام امور مربوط به بنیاد ملی نخبگان

ح-اطلاع رسانی در خصوص کنگره ها ، سمینارها و وبینارهای آتی دانشگاه و سایر دانشگاههای سراسر کشور

خ-انجام امور مربوط به دوره های فرصتهای مطالعاتی اعضای محترم هیأت علمی (اعزام و مراجعت)

د-انجام امور مربوط به مکاتبات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع

ذ-انجام امور مربوط به میزبانی میهمانان خارجی و برپایی نشست در حاشیه برگزاری گردهمایی

ر- انجام امور جاری و متفرقه دفتر

شرح وظایف دفتر امور کنگره ها و سمینارها
 

الف- انجام امور مربوط به شرکت و ارائه مقاله اعضای محترم هیأت علمی به همایشهای خارج از کشور (اعزام و مراجعت)

1. دریافت مکاتبه موافقت معاونت، دانشکده و یا مرکز با ارائه مقاله متقاضی از طریق سیستم اتوماسیون

2. بررسی کارشناسانه پذیرش و کنترل مدارک افراد متقاضی، تکمیل نواقص و ورود اطلاعات به فایل اطلاعاتی دفتر جهت سهولت دسترسی به اطلاعات متقاضیان و ورود کلیه اطلاعات مربوط به سفر ایشان

3. تهیه معرفی نامه به سفارت جهت تسهیل فرآیند اخذ روادید

4. تماس با متقاضیان به منظور اطمینان از دریافت روادید به کشور مربوطه

5. تهیه نامه درخواست صدور حکم مأموریت آموزشی و پیگیری موضوع پس از ارسال مکاتبه اتوماسیون

6. تهیه معرفی نامه به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بمنظور تخفیف هزینه بلیط سفر

7. دریافت گزارش سفر متقاضی از طریق اتوماسیون به همراه مستندات مربوطه

8. بررسی کارشناسانه مدارک دریافتی، پس از مراجعت افراد از سفر

9. محاسبه میزان مبلغ متعلقه بر حسب منطقه جغرافیایی، تعداد روزهای همایش و همچنین نوع ارائه (سخنران مدعو- شفاهی-پوستر- مجازی)

10. مکاتبه با حسابداری جهت تسویه حساب با افراد

 

ب- انجام امور مرتبط با برگزاری کلیه گردهمایی های دانشگاه از جمله کنگره، سمینار، همایش، سمپوزیوم، وبینار و ... (از مرحله پیشنهاد برگزاری تا اجرا)

1.دریافت درخواست برگزاری کنگره با موضوع خاص از سوی گروه و یا مرکز تحقیقاتی پس از هماهنگی به منظور عدم تداخل زمانی با دیگر گردهمایی ها

2. تنظیم مکاتبه جهت طرح موضوع در هیات رییسه به همراه ارسال فرم تکمیلی و همچنین پیگیری طرح موضوع

3. ابلاغ نتیجه هیات رییسه به متقاضیان برگزاری کنگره پس از دریافت مصوبه هیأت رئیسه و ارسال فرمهای لازم

4. ارایه توضیحات به کارشناسان دبیرخانه جهت فرمهای مربوط به اخذ مجوز از استانداری، پورتال همایش نگار، مجوز بین المللی و همکاری با ایشان جهت تکمیل آنان

5. در اختیار قراردادن مراحل انجام امور اجرای کنگره ها جهت دبیران و اعلام شرح وظایف زیرمجموعه های کمیته های اجرایی کنگره ها

6. پیگیری ایجاد و در اختیار قرار گرفتن سامانه همایش نگار به دبیرخانه ها از طریق کارشناس IT معاونت

7. صدور احکام دبیران علمی و اجرایی کنگره جهت بهره مندی از امتیاز ارتقاء

8. مشارکت و همکاری به منظور ایجاد دبیرخانه مستقل و انتقال تجارب به پرسنل

9. بررسی فراخوانهای اولیه و محتوای پوسترکنگره و هماهنگی با کانونهای تبلیغات و چاپخانه جهت طراحی و ارسال مراسلات بر اساس مصوبات

10. همکاری جهت تهیه مطالب وب سایت کنگره از جمله اطلاع رسانی درخصوص نحوه ثبت نام، اقامت و نرخ هتلها، گردشگری، برنامه های علمی، برنامه های جنبی، نمایشگاه و ...

11. هماهنگی در برگزاری جلسات و شرکت در جلسات کمیته علمی و اجرایی کنگره به منظور انتقال تجارب به دبیران گردهمایی های علمی دانشگاه و تهیه صورتجلسه پس از اتمام جلسات مذکور و پیگیری مصوبات جلسات و گزارش به دبیران مربوطه

12. ایجاد هماهنگی بین دبیران و مسئولین اجرایی سمینارها، ثبت و ارجاع مکاتبات ورودی و خروجی در اسرع وقت و پاسخ گویی مناسب به کلیه مراجعه کنندگان در خصوص نکات مطروحه در مورد هر گردهمایی

13. انعکاس درخواست دبیران به معاونت و پیگیری انجام امور و رفع موانع موجود احتمالی

14. مکاتبه با معاونین پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به منظور اطلاع رسانی و ارسال پوستر و فراخوان مربوطه

15. ایجاد هماهنگیهای لازم در خصوص برگزاری بهینه سمینار با هماهنگی کلیه مراکز ذیربط و واحدهای زیر مجموعه معاونت

16. تهیه دعوتنامه و ارسال آن جهت میهمانان خارجی کنگره و پیگیری خواسته مهمانان تا حصول نتیجه و جوابگویی به نامه‌های ارسالی آنان

17. راهنمایی به منظور تکمیل و ارسال فرم های مربوط به شورای آموزش مداوم جامعه پزشکی به منظور تخصیص امتیاز بازآموزی

18. تهیه مکاتبه با روابط عمومی دانشگاه به منظور اطلاع رسانی، نصب بنر و یا بیلبورد، مصاحبه مطبوعاتی، هماهنگی با اصحاب رسانه، فیلمبرداری و عکسبرداری از مراسم

19. بررسی صحت و محتوای مطالب کتابچه خلاصه مقالات و یا لوح فشرده (CD) و برنامه علمی به منظور چاپ، تکثیر و انتشار در کنگره

20. پیگیری دسترسی دبیر خانه ها به سامانه همایش نگار و در اختیار قراردادن لینک ورود به برنامه  

21. شفاف سازی بندهای مربوط به آیین نامه اجرایی برگزاری گردهمایی های دانشگاه به دبیران و ارایه راهکارهای اجرایی

22. انتقال تجارب به دبیر خانه گردهمایی های دانشگاه و نظارت بر تهیه مکاتبات با میهمانان خارجی

23. تهیه اخبار گردهمایی های دانشگاه جهت ارسال به روابط عمومی و هماهنگی جهت اعزام خبرنگاران در موارد لازم و ترتیب مصاحبه مطبوعاتی معاونت و دبیران کنگره

24.حضور در غرفه ثبت نام کنگره در روز همایش و نظارت بر اجرا

25. نظارت بر اجرای برنامه وبینارها و هماهنگی جهت پشتیبانی واحد IT

26. همکاری در تهیه گواهی ارائه مقاله (سخنرانی، پوستر، کارگاه)، بازآموزی جهت شرکت کنندگان داخلی و میهمانان خارجی

27. همکاری جهت پرداخت فاکتورها و امور حسابداری

28. ارائه تقدیر نامه به افراد اجرایی با امضاء معاونت در سامانه کارمند

29. اطلاع رسانی برگزاری به واحدهای مرتبط از جمله استانداری و فرمانداری جهت اتخاذ تدابیر امنیتی

30. تهیه مکاتبه با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام جهت ثبت همایش مورد تقاضا در آن پایگاه

31. صدور ارائه گواهی ساعات اجرایی جهت دبیران علمی و اجرایی کنگره ها و وبینارها توسط معاونت

 

پ- انجام امور مربوط به شرکت و ارائه مقاله اعضاء هیأت علمی پژوهشی در کنگره های داخل کشور  

1. دریافت تقاضاهای واصله از طریق اتوماسیون

2 .بررسی کارشناسانه مدارک افراد متقاضی، تکمیل نواقص و ورود اطلاعات به فایل مربوطه

3. تهیه مکاتبه با حسابداری جهت تسویه حساب بر حسب مصوبه شورای مدیران

4. ورود اطلاعات به فایل مربوطه و درج مبلغ پرداختی

 

ت- اخذ مجوز بین المللی جهت گردهمایی های دانشگاه از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع  

1.   رایزنی با دبیران کنگره های دارای مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه در خصوص امکان اخذ مجوز بین المللی

2.     همکاری با دبیران جهت دریافت مشارکت سازمان و یا انجمن بین المللی در برگزاری کنگره از جمله در اختیار قراردادن نمونه مکاتبات

3.     ارسال فرم ها جهت دبیران و درخواست تکمیل اطلاعات مربوطه

4.     بررسی کارشناسانه مدارک دریافتی و مهیا نمودن مدارک جهت ارسال

5.     تهیه مکاتبه از سوی ریاست محترم دانشگاه به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع و درخواست طرح موضوع در کارگروه

6.     پیگیری دریافت مکاتبه توسط کارشناس معاونت تحقیقات و فناوری وزارت و رفع نواقص احتمالی

7.     پیگیری نتیجه جلسه کارگروه و مطلع گردیدن در خصوص تصویب و یا عدم تصویب  

8.     دریافت مجوز بین المللی و اطلاع رسانی موضوع به مرکز و یا گروه مربوطه

 

ث- صدور روادید جهت سخنرانان و میهمانان خارجی مدعو گردهمایی های دانشگاه

1. دریافت آدرس پست الکترونیک میهمان خارجی از دبیران کنگره، پس از ارجاع اتوماسیونی درخواست دبیرخانه از سوی معاونت به دفتر

2. انجام مکاتبه با میهمان و ارسال فرمهای مخصوص صدور روادید و درخواست کپی پاسپورت ایشان

3. مکاتبه با نمایندگی وزارت امور خارجه در استانداری، جهت امکان دریافت ویزای فرودگاهی بر حسب کشور سخنران

4. پیگیری تکمیل فرمها از سوی میهمان و دریافت اطلاعات شخصی ایشان و مدارک درخواستی در زمان تعیین شده، در صورت عدم امکان صدور روادید در فرودگاه شهید آیت ا... دستغیب

5. درخواست رزومه (CV) میهمان (آمریکایی) به منظور تکمیل فرآیند مربوطه

6. ورود اطلاعات ارسالی از سوی میهمان در فرمهای مربوطه و تهیه نامه درخواست با امضاء ریاست دانشگاه جهت مدیرکل روابط بین الملل وزارت متبوع

7. ورود اطلاعات و مستندات به سامانه روادید الکترونیکی وزارت امور خارجه

8. پیگیری تأیید درخواست از سوی کارشناس روابط بین الملل وزارت بهداشت و ارسال جهت وزارت امور خارجه

9. پیگیری تعیین وضعیت در خصوص صدور و یا عدم صدور روادید در سامانه مربوطه

10. اخذ شماره تأییدیه از سامانه و پیگیری ارسال تأییدیه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه

11. اعلام شماره تأییدیه صادر شدن روادید به میهمان جهت مراجعه به سفارت مربوطه و دریافت مجوز ورود به کشور ایران (ویزا)

12. پیگیری مراتب از طریق مکاتبه با میهمان تا حصول نتیجه و دریافت زمان ورود و خروج ایشان

13. اطلاع رسانی موضوع به حراست دانشگاه و همچنین مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری

 

ج- انجام امور مربوط به شرکت و ارائه مقاله دانشجویان و کارکنان به همایشهای داخل و خارج از کشور

1. دریافت تقاضاهای واصله از کمیته تحقیقات دانشجویی، مدیریت تحصیلات تکمیلی، شبکه ها و واحد  HSRمعاونتها پس از ارجاع معاونت به وسیله اتوماسیون

2. بررسی کارشناسی پذیرش و کنترل نامه ها و مدارک افراد متقاضی، تکمیل نواقص و ورود اطلاعات به فایل اطلاعاتی

3. بررسی کارشناسانه مدارک دریافتی، پس از مراجعت افراد از همایش   

4. محاسبه میزان مبلغ متعلقه بر حسب مصوبات شورای پژوهشی و یا امور رفاهی دانشگاه به منظور تهیه مکاتبه با حسابداری و یا شورای رفاهی جهت تسویه حساب

5. ورود اطلاعات به فایل مربوطه و درج مبلغ پرداختی

 

چ-انجام امور مربوط به بنیاد ملی نخبگان

1.دریافت تقاضاها و ارتباط موثر با بنیاد به عنوان نماینده پژوهشی دانشگاه در آن بنیاد

2. پیگیری مکاتبات واصله از بنیاد از طریق اتوماسیون تا حصول نتیجه

3.پیگیری برگزاری جلسات مشترک بنیاد با مسئولین دانشگاه

4. تکمیل فرمهای درخواستی از بنیاد و اعلام عنوان طرح پیشنهادی جهت انجام امور طرح های شهید بابایی، شهید احمدی روشن و طرح مرحوم کاظمی آشتیانی

5. معرفی اساتید مشاور به بنیاد به عنوان نماینده دانشگاه

6. ایجاد هماهنگی با اعضاء این دانشگاه جهت میزبانی در انجام طرح و یا پروژه مشترک با دانشگاه و اعلام موافقت به بنیاد پس از اخذ مصوبه کمیته اخلاق

7. پیگیری موضوع بررسی شاخص های پژوهشی افراد جهت تهیه لیستهای درخواستی از سوی بنیاد به منظور معرفی استاد سرآمد و تکریم مفاخر

8. پاسخگویی به مکاتبات واصله از سوی استانداری در خصو امور مرتبط با بنیاد ملی نخبگان

9.     تهیه دستورکار جلسه مشترک با بنیاد ملی نخبگان

10.  اعلام نقطه نظرات و پیگیری مفاد تفاهم نامه های مشترک با بنیاد تا زمان عقد تفاهم نامه و سپس اطلاع رسانی موضوع

11.  تنظیم صورتجلسه های مشترک با بنیاد ملی نخبگان

12.  پیگیری موضوع مکاتبات واصله از سوی بنیاد به دفتر ریاست دانشگاه

13.  اعلام و اطلاع رسانی شیوه نامه ها و طرح ها و تسهیلات بنیاد به دانشجویان و افراد متقاضی جهت بهره مندی از تسهیلات مقرر از طریق اتوماسیون

14.  پس از انجام نیازسنجی انعکاس درخواستهای دانشگاه به بنیاد جهت دریافت تسهیلات و بهره گیری از پتانسیل های آن بنیاد

15.  پیگیری موضوع جایزه های بنیاد و ایجاد ارتباط بین اعضاء این دانشگاه با بنیاد ملی نخبگان

 

ح- اطلاع رسانی در خصوص کنگره ها ، سمینارها و وبینارهای آتی دانشگاه و سایر دانشگاههای سراسر کشور

1. روزآمد نمودن اطلاعات مربوطه بر روی صفحه اول پایگاه الکترونیکی دانشگاه و ورود اطلاعات به سامانه درسا

2. ارسال پوسترهای فیزیکی، خبرنامه ها و فراخوانها و بروشورهای واصله، به ریاست دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی و بخشهای مربوطه بر حسب ارتباط موضوعی

3. ارجاع مکاتبات واصله از سوی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص برقراری و اجرای کنگره های آتی ایشان از طریق اتوماسیون به واحدهای زیرمجموعه و مرتبط دانشگاه

 

خ- انجام امور مربوط به دوره های فرصتهای مطالعاتی اعضای محترم هیأت علمی (اعزام و مراجعت)

1. پیگیری جهت تکمیل مدارک افراد به منظور معرفی برحسب نیازهای آموزشی و پژوهشی گروهها

2. استعلام حسن انجام وظیفه افراد هیأت علمی از معاونتها و ریاست دانشکده مربوطه

3. ارسال مکاتبه جهت معاونت آموزشی به منظور طرح موضوع در هیأت رئیسه

4. تهیه معرفی نامه جهت اداره حقوقی دانشگاه به منظور اخذ تعهد از افراد

5. تهیه معرفی نامه به سفارت جهت اعطای تسهیلات برای اخذ ویزا

6. تهیه معرفی نامه به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بمنظور تخفیف هزینه بلیط شخص متقاضی و همراهان

7. تهیه نامه درخواست حکم مأموریت آموزشی به منظور تداوم پرداخت حقوق و مزایا و پیگیری صدور حکم فرصت مطالعاتی

8. ارتباط با فرد اعزامی و پیگیری درخواست تمدید دوره ایشان در صورت موافق بودن گروه و دانشکده مربوطه

9. محاسبه میزان مابه التفاوت مبلغ ریالی حقوق با جدول ارزی جهت اعضاء و همراهان بر حسب کشور مربوطه و همچنین تهیه نامه جهت معاونت پشتیبانی به منظور پرداخت هزینه دوره فرصت مطالعاتی

10. درخواست تأییدیه و ارائه کنفرانس درون بخشی جهت انتقال تجارب و یافته ها درطول دوره فرصت مطالعاتی به دیگر افراد گروه

11. تهیه مدارک لازم بمنظور پرداخت هزینه بلیط هواپیما و ارسال به حسابداری

12. مکاتبه با اداره حقوقی به منظور فک رهن از سند ملکی پس از مراجعت افراد از دوره فرصت مطالعاتی و طی شدن مدت زمان مربوطه

 

د- انجام امور مربوط به مکاتبات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع

1. انجام استعلامها در موارد مبهم بودن قوانین و مقررات و تدوین پیش نویس آیین نامه ها جهت تسهیل در امور جاری دفاتر از طریق تشریک مساعی با کارشناسان مطلع

2. ارسال نقطه نظرات مدیریت از جمله پیشنهادات, راهکارها و چالش ها معاونت فوق

3.پیگیری برگزاری کنگره ها و وبینارها با موضوع خاص اعلام شده از سوی وزارت متبوع و اعلام آمادگی به آن معاونت

4. تهیه جوابیه به مکاتبات واصله از آن معاونت در خصوص موضوع گردهمایی ها

 

ذ- انجام امور مربوط به میزبانی میهمانان خارجی و برپایی نشست در حاشیه برگزاری گردهمایی

1. ارسال دعوتنامه، ایجاد تسهیلات لازم برای میهمانان از جمله: مکاتبه و اطلاع رسانی به حراست دانشگاه، اقدام بمنظور رزرو هتل، استقبال، ترانسفر از فرودگاه ،تهیه هدیه

2. تنظیم جلسات مشترک با مسؤولین دانشگاه و گروههای مربوطه و هماهنگی بازدید از مراکز تحقیقاتی و دانشکده ها

3. هماهنگی با معاونت بین الملل دانشگاه، جهت تهیه پیش نویس تفاهم نامه مشترک با دانشگاه

4. اطلاع رسانی در خصوص نتایج برگزاری جلسه مشترک و عقد تفاهم نامه از طریق سایت

5. مکاتبه و هماهنگی با راهنما جهت بازدید از اماکن زیارتی، تفریحی و تاریخی

 

ر- انجام امور جاری و متفرقه دفتر

1. روزآمد نمودن پورتال همایش نگار و آرشیو نمودن همایش های تاریخ گذشته و اخذ پایگاه الکترونیکی هر گردهمایی جهت تقویم برگزاری کنگره ها و سمینارهای دانشگاه

2. شرکت در جلسات مربوط به کمیته های اجرایی کنگره های دانشگاه جهت همکاریهای مدیریتی، نظارتی و انتقال تجارب برگزاری به دبیران

3. انجام امور مربوط به کلیه مکاتبات صادره و وارده به دفتر

4. اطلاع رسانی کلیه مکاتبات وارده به معاونت درخصوص برگزاری گردهمایی ها به دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی

5. گزارش و ارائه عملکرد دفتر به رابط روابط عمومی و یا کارشناسان مرتبط با این موضوع

6. ارایه گزارشات مبسوط درخواستی از دفتر به همراه ارسال مستندات مربوطه

7. پس از دریافت مجوزهای هیأت رئیسه دانشگاه اقدام در خصوص بندهای مربوط به کنگره ها و سمینارها و سپس ورود شماره های اقدام مصوبه ها در جدول گزارشی درخواستی

8. روزآمد نمایی، ترمیم بودجه، تدوین و ابلاغ آیین نامه های جدید و در صورت نیاز انجام امور مربوط به دریافت مصوبه جدید و نهایتا به روز رسانی در سایت

9.. تهیه مکاتبات انگلیسی درخواستی مراجعین به دفتر ریاست دانشگاه و معاونت

10. پس از دریافت تأییدیه اعتبار علمی کنگره از سوی گروه آموزشی مرتبط، تهیه مکاتبات با دبیرخانه های سراسر کشور و اعلام حمایت معنوی و موافقت جهت استفاده از لوگو دانشگاه

11. اطلاع رسانی به دبیرخانه کنگره ها جهت الزام اخذ مجوز از استانداری و فرمانداری جهت اتخاذ تدابیر امنیتی

12. پیشنهاد بهبود و ارایه راهکار در امور جاری دفتر از طریق مکاتبه مدیریت دفتر با معاونت

13. بازبینی روزانه وبگاه الکترونیکی کنگره ها و بررسی عدم وجود اشکال و نقص در سایت های مربوطه و درخواست تکمیل آن از طریق دبیرخانه مربوطه

14. اعلام فعالیت شاخص احتمالی به رابط روابط عمومی جهت انعکاس در سایت دانشگاه

15. اعلام نماینده دانشگاه در کنگره های مورد تقاضای کشوری، پس از اخذ موافقت ایشان جهت عضویت در کمیته علمی